Autor Wiadomość
Kowalewska g
PostWysłany: Śro 14:00, 13 Lut 2008    Temat postu: Telefoniczne biuro obsługi

Telefoniczne biuro obsługi jednej z telekomunikacyjnych firm w Polsce działa na podobnej zasadzie jak sklep opisany poniżej:
Szedł facet ulicą i zobaczył nowy sklep.
Myśli sobie, zajrzę.
- Dzień dobry, w czym możemy panu pomóc, co chciałby pan kupić?
Facet się zastanowił i mówi:
- Rękawiczki.
- To proszę podejść do tamtego działu.
Facet idzie do wskazanego działu i mówi:
- Potrzebuję rękawiczki.
- Zimowe czy letnie?
- Zimowe.
- To proszę przejść do następnego działu.
Facet poszedł:
- Dzień dobry, potrzebuję zimowe rękawiczki.
- Skórzane czy nie?
- Skórzane.
- To proszę przejść do następnego działu.
Facet podenerwowany podchodzi do wskazanego stoiska.
- Chcę kupić zimowe skórzane rękawiczki.
- Z klamerką czy bez?
- Z klamerką.
- Proszę podejść do następnego stoiska.
Facet już jest wkurzony, ale idzie bez ociągania się:
- Potrzebuję rękawiczki, zimowe, skórzane, z klamerką.
- Klamerka na zatrzask czy na rzepy?
- Na rzepy.
- Zapraszam do działu na przeciwko.
Facet nie wytrzymuje i wrzeszczy:
- Proszę przestać sie nade mną znęcać, dajcie mi rękawiczki i pójdę sobie!
- Proszę pana, prosimy o cierpliwość,chcemy panu sprzedać dokładnie takie rękawiczki, jakie są panu potrzebne.
Facet idzie dalej:
- Proszę o rękawiczki zimowe, skórzane z klamerką na rzepy.
- A jaki kolor?
Nagle otwierają się drzwi sklepu, wchodzi facet z sedesem świeżo wyrwanym z podłogi, od którego odstają jeszcze kawałki glazury, niesie go na wyciągniętych rękach, podchodzi do lady i zaczyna krzyczeć:
- Taki mam, k**wa, sedes, a taką glazurę!!!
Dupę wam już wczoraj pokazałem, więc sprzedajcie mi już wreszcie jakiś papier toaletowy!!!

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group